Loading...

LoveBlog: co si nemůžeme nechat pro sebe

Pokud náš blog vidíte poprvé a zajímáte se o to, jak se vytváří značky, možná vás zaujme seriál Budujeme značku, který jsme psali na Podnikatel.cz.


  • Hašek to s novým drinkem moc nevychytal

    28. 08. 2014
    V některém z jarních vydání Forbesu jsem se začetl do článku o novém drinku Smarty od Dominika Haška. Nebyl jsem zrovna úplně fit, takže by mi drink, který zdravým způsobem podporuje tělo a nebo mysl, docela bodl. Dominik Hašek se ...
    Přečíst >
  • Billboardy. Nemělo jim už dávno odzvonit?

    20. 08. 2014
    Když už občas jedu autem, tak ze své (profesní) deformace sleduju snad každý billboard u silnice. Nicméně mám za to, že jsem v tomhle ohledu docela osamocený jedinec. A přestože jim věnuju tolik pozornosti, je plno případů, kdy je ...
    Přečíst >
  • Bylo by pouze naší chybou, kdyby nám klient neporozuměl

    01. 08. 2014
    Na loňské schůzce nám klient povídá: „...udělejte ten web tady s mým programátorem jak myslíte, já tomu vůbec nerozumim.“ Leckdo by si řekl super, máme volný ruce, jenže my, jakožto konzultanti musíme zpozornět. Ať už jde o ...
    Přečíst >
  • Win-Win-Win: Podnikání ovlivňuje okolí a naopak

    23. 07. 2014
    V Lovebrandu se často bavíme o značkách. Je občas dobré si připomenout, že silná a milovaná značka je tu od toho, aby v dlouhodobém horizontu vydělávala. Firmy přece vznikají kvůli maximalizaci zisku, jak nás učili ve ...
    Přečíst >