Loading...

Strategie značky

Strategie značky je proces, během kterého dáváme společně s klientem dohromady ideální představu o tom, jaká je značka a jak má působit na lidi. Strategie značky tak má jasný cíl. Strategie vždy vychází z perfektního pochopení firmy i zákazníků a také dává návod na to, jak značku uvést v život. Nejsou to ale žádné obecné poučky, spíše detailní návod na to, jak postupovat. Podívejte se, jak probíhá příprava strategie značky v naší režii.

Jak probíhá strategie značky?

Práce na strategii značky trvá většinou dva až tři měsíce. Záleží vždy na konkrétních krocích, které budeme realizovat. Nikde není psáno, že musíme realizovat všechno to, co je dole napsáno. Pokud máte něco z toho už precizně zpracované, rádi z toho vyjdeme a do strategie zapracujeme. To platí i o situacích, kdy se společně shodneme na tom, že by vám daný krok nepřinesl žádný užitek.

 

Firma

Firma

Pomůžeme vám najít cestu, jak lidem vysvětlit poslání vaší firmy, tedy jakou má vizi a jak se k ní chce dopracovat.

Nabídka

Projdeme s vámi řešení, které přinášíte. Jaké má výhody a co by ho naopak mohlo odsoudit k neúspěchu?

Zákazník

Zákazník

Popíšeme, kdo je vaším (potenciálním) zákazníkem. Hledáme cílové segmenty a argumenty, které je přesvědčí.

Značka

Značka

Definice

Vaši značku postavíme na pevné pilíře, najdeme ideální asociace i emočně-symbolický užitek. Přidáváme nástroje: značka jako konkrétní člověk a koláž značky.

Ztvárnění

Název značky vymyslíme tak, aby si lidi vybavili přesně to, co mají. Stejně tak zadáme tvorbu loga a vizuální identity, vybereme barvy, slogan a případně maskota.

Komunikace

I komunikace navenek odlišuje vaši značku. Proto nastavíme vhodnou tonalitu komunikace a určíme pravidla pro jednotné používání názvu, pravopisu a oslovování zákazníků.

Měření

Vždy chceme vědět, jak značka pomáhá vašemu podnikání a plní úkoly, které má. Najdeme pro vás důležité metriky i způsob, jak fungování značky průběžně sledovat.

sipky

Implementace

Práce na značce, která zůstane v šuplíku, je zbytečná. Pomůžeme vám ji uvést v život. Analyzujeme kontaktní místa, připravujeme manuály značky a zaškolíme vaše zaměstnance.

Šipka

šipka

Marketingové kampaně

Marketingové kampaně

Ať už jde o krátkodobé nebo nikdy nekončící kampaně, naučíme vás, jak pro ně připravovat obsah, vybírat vhodné kanály a měřit je s pomocí See-Think-Do-Care přístupu.

 

Na co se nás klienti často ptají?

Kolik strategie značky stojí?
Běžně se pohybujeme v rozmezí 70 až 120 000 Kč. Cena strategie značky se ale liší podle kroků, které se rozhodneme udělat.
Co když už máme název i logo?
Až nadefinujeme značku, zkontrolujeme, zda je vše v souladu. Nenarazíme-li na problém, logo ani název měnit nebudeme.
Kolik času mi to zabere?
Odhadujeme přibližně 5 hodin týdně. Určitě ale potřebujeme, aby pro vás byla práce na strategii značky jasná priorita.
Nebude to o nás bez nás?
Toho se nebojte. Projdeme si třemi až pěti workshopy. Na vaší značce tedy pracujeme společně. Je to hlavně o vás.
Je to jako grafický manuál?
Není. Grafický manuál se zaměřuje pouze na to, jak značka vypadá a jak se různé grafické prvky používají.
Děláte také výzkumy?
Ano. V průběhu strategie nejčastěji realizujeme kvalitativní internetový výzkum Loveboard, který zkoumá motivace zákazníků.

 

Podívejte se, kdo s námi pracoval na strategii značky

 

Myslíte, že potřebujete strategii značky?

Strategie značky v našem pojetí není vhodná úplně pro každou firmu. Nejprve se tedy s vámi potkáme na úvodní konzultaci. Na té probereme aktuální stav vaší značky i to, jak se daří vaší firmě obchodně a pobavíme se o nejvhodnějším postupu. Někdy je totiž lepší zaměřit se nejprve na to, co vás nejvíc pálí. Rozumíme fungování malých a středních firem, a proto víme, jak důležité je dobře se rozhodnout o investici.

Chcete se s námi potkat? Nejkratší cesta vede přes náš kontaktní formulář

Jak se jmenujete?

Na jaký e-mail vám máme odpovědět?

Dáte nám vaše telefonní číslo? To pro případ, že by vám naše odpověď nedošla. Nutit vás ale nebudeme.

Popište nám, jaká je vaše situace, a co přesně řešíte: