Loading...

Školení Dobrý Web: Jak nastavit firemní značku a řídit ji v onlinu

Jaká máte očekávání?

Jak se jmenujete?

Zanechte nám, prosím, svůj e-mail.

Na jaké značce plánujete během školení pracovat?

Popište nám, jaká jsou vaše očekávání od školení? Co byste si chtěli odnést? Co se musíte dozvědět, abyste označili školení jako dobrou investici?

Pracovní listy ke stažení

Abyste mohli už v průběhu školení začít pracovat na vaší značce, připravili jsme pro vás pracovní listy. Pokud si s sebou nebudete brát počítač nebo je prostě nebudete chtít vyplňovat elektronicky, určitě si je vytiskněte.

 

Pokud nemůžete otevírat PPT soubory, zkusíme se vám zavděčit alespoň PDF verzí pracovních listů

Přihlášku a organizační informace najdete na stránkách Dobrého webu.

Prezentace ke stažení

Stáhnout prezentaci

Další užitečné materiály o tvorbě značek

Seriál o budování značky
Pro server Podnikatel.cz jsme sepsali seriál o jedenácti článcích o tom, jak sám podnikatel může vyšperkovat svou značku.
Nastavení tonality značky
Podívejte se na návod, jak si krok po kroku nastavit správnou tonalitu komunikace vaší značky.
Video o chybách v brandingu
Proč jsou archetypy příliš složité? Honzu v hodinovém videu zpovídal Jiří Rostecký z Mladého Podnikatele.
Zakladní slovníček brandingu
Pro server Podnikatel.cz jsme sepsali slovníček všech termínů spojených s budováním značky. Zjistíte, jak to vidíme my.
Jak tvoříme značky
Řídit a budovat svou značku mají mít možnost i malé firmy. Klasické metody #hochbrandingu jim ale nepomůžou. Jak to tedy děláme?
Zkontrolujte si značku
Kde jinde začít než tady. Připravili jsme seznam 9 ukazatelů, které si můžete zkontrolovat a zjistit tak, v jakém stavu může být vaše značka.