Minimalistická strategie značky
Workshop minimalistické strategie značky je vhodný pro firmy, které už sice fungují, ale ještě nemají všechno ujasněné. Sami víme, že na začátku nemá smysl do značky investovat bezhlavě. Zároveň ale víme, že čím víc toho uděláte na značce dobře na začátku, tím více vám to ušetří peněz i starostí později. Proto jsme vzali naši strategii značky a vytáhli z ní ty věci, bez kterých se firma na začátku svého působení neobejde ani náhodou.
Před workshopem
Na začátku si od vás vyžádáme informace – dotazník o vaší firmě (většinou chceme poznat také váš obchodní model) a zadáme vám úvodní práci na analýze kontaktních míst.
Průběh workshopu
Během workshopu projdeme tyto části:
- Nadefinujeme poslání, které se stane základem vaší značky
- Vybereme vhodné ideální asociace a způsoby, jak je vyvolávat
- Pomůžeme najít hlavní odlišující myšlenku, kterou se vymezíte oproti konkurenci
- Ověříme, zda máte dobře nastavené logo, barvy atp. (tedy zda je vizuální ztvárnění v souladu s nastavenou značkou) případně začneme společně pracovat na zadání pro grafiky, pokud logo ještě nemáte
- Stanovíme pravidla komunikace značky
- Nastavíme konkrétní kroky v implementaci značky (v různých kontaktních místech)
Nemáte ještě vymyšlený název značky?
Pak můžeme přidat navíc namingový workshop. Pak tedy zařadíme hledání názvu hned za druhý bod a zbylé body dokončíme v jiném dnu, až bude jasné, který název jste si vybrali.
Po workshopu
Po workshopu zfinalizujeme všechny výstupy do jednoho dokumentu minimalistické strategie značky. A kromě toho zpracujeme i jednostránkový manuál značky, abyste měli to nejdůležitější neustále na očích.
Kolik mě to bude stát a jak dlouho to trvá?
Cena workshopu je 45 000 Kč včetně přípravných prací a finalizací textů strategie. Samotný workshop trvá šest a půl hodiny včetně hodinové pauzy na oběd a dvou patnáctiminutových přestávek. Celkem jde o pět hodin čisté práce.
V čem je minimalistická strategie značky jiná?
- Doba trvání: práce na běžné strategii trvá dva až tři měsíce, minimalistická verze cca 14 dní a pouze s jedním celodenním workshopem
- Cena: investice do minimalistická strategie je cca pětkrát nižší
- Obsah: v minimalistické verzi strategie vynecháváme části, které využijí spíše větší týmy
- Výzkum: do minimalistické verze nevstupuje naše vlastní poznání vašich zákazníků – tedy výzkumy, vystačit si musíme pouze s informacemi od vás
<3 Pořád nevíte, proč byste do toho měli jít? Přečtěte si článek, s čím vším vám pomůže strategie značky.
Máte zájem? Napište nám
Tweet