Loading...

BRANDstorming: Konference o budování značek

2016 BRANDstorming: 10 tipů, jak může e-shop budovat svou značku

Určitě to také slýcháte: v době, kdy má internetový obchod každý druhý člověk v paneláku, nejde do nekonečna bojovat o zákazníka pouze nejnižší cenou. Jenže čím tedy? Snadno se řekne, že to tedy chce budovat značku, ale jak to provést? Na letošním BRANDstormingu Matez ukázal 10 konkrétních tipů, jak se do toho pustit, i když zrovna nemáte horentní částky na kampaň.

Desatero tipů pro e-shopy

  1. Zvolte dobrý název, který vás odliší
  2. Zákazníci se chtějí ztotožnit s posláním značky. Předejte jim ho
  3. Naslouchejte svým zákazníkům
  4. Udržte jednotný styl / tonalitu značky
  5. Ukažte lidskou tvář za e-shopem
  6. Buďte vidět i off-line
  7. Ať je nakupování alespoň trochu zážitek, ať potěší
  8. Dejte něco i těm, kteří nic nenakupují
  9. Spojte se s trendem nebo komunitou
  10. Podpořte vlastní šuškandu kolem značky

2016 BRANDstorming: Výzkum – Jaký je stav budování značek v ČR

Honza pro letošní ročník připravil výzkum, ve kterém české firmy odpovídaly na to, jak se jim daří strategicky nastavovat své znáčky, kdo je za to zodpovědný anebo jaké jsou jejich osobně oblíbené značky. Na kompletní výsledky výzkumu i prezentaci se podívejte na www.lovebrand.cz/vyzkum.


2015 BRANDstorming: Aby Hochbranding neodradil malou firmu od budování silné značky

V roce 2015 jsme konferenci BRANDstorming navštívili poprvé. Mluvili jsme o tom, jak se náš přístup ke značkám liší od tradičních postupů, které jsme si pojmenovali jako hochbranding, a proč je náš přístup výhodný zejména pro malé a střední firmy. Říkali jsme si, že bude fajn návštěvníkům konference naservírovat nějaké další ukázky našeho přístupu – konkrétně ty, které mohou sami využít. Je to takový bonus za to, že pěkně poslouchali. Nicméně aby to bylo fér, prezentaci a odkazy dáváme k dispozici pro každého.

Co jsme pro vás připravili?

Zkontrolujte si značku
Kde jinde začít než tady. Připravili jsme seznam 9 ukazatelů, které si můžete zkontrolovat a zjistit tak, v jakém stavu může být vaše značka.
Jak vybrat název pro značku
Vybírat název není žádná hračka. Matez pro vás sepsal, na co všechno musíte myslet, když potřebujete perfektní název.
Co je hochbranding?
Pro ty, co nemohli do kina Royal dorazit, jsme sepsali článek, ve kterém vysvětlujeme, jak to máme s hochbrandingem.
#30odstínůobsahu
Máša si dala výzvu – každý den po celý měsíc publikovala na Facebook tipy, jak připravovat obsah pro sociální média.
Zanalyzujte si Twitter
Honza se zaměřil na získávání cenných dat, která lze v podstatě zdarma získat z Twitteru. a můžete je použít k mnoha účelům.
Jak si nastavit tonalitu značky
Na webu Tyinternety.cz jsme sepsali návod na to, jak krok za krokem nastavit tonalitu vlastní značce.

Co dále?

Máte nějaké otázky? Chcete poradit? Napište nám na ahoj@lovebrand.cz!
Tweetněte nebo nasdílejte tuhle stránku na Facebooku, ať se o tom dozví i ostatní (použijte hashtag #brandcz)


 

Chcete s námi zůstat ve spojení?

Nechte nám svůj e-mail a my napíšeme, až zase připravíme další užitečné materiály.
Spamovat vás nebudeme – na to nemáme čas.