Loading...

T-mobile Rozjezdy: Inspirujte se: Dobrá značka vám nakopne podnikání

Pro nový ročník soutěže Rozjezdy přinášíme přednášku o nejnutnějším základu, který potřebuje každá firma, když je na začátku svého podnikání. Bavíme se tedy o základním poslání značky, jejím názvu, logu a nejjednodušším, ale zároveň nejdůležitějším marketingu, kterým je šuškanda. Inspirujeme vás celou řadou ukázek firem, které jsou stejně velké jako ty vaše. Připomeňte si naši prezentaci.

 

 


Přednáška z 2016: Posuňte svou značku na vyšší úroveň

Naše prezentace z finále navazuje na prezentaci z úvodních regionálních kol (najdete ji níže). Po tom, co jsme v ní ukázali, jak si postavit základy značky, se teď pouštíme o úroveň výš. Naučíme vás, jak spolu souvisí cílová skupiny, její segmenty a persony, jak na výzkumy, proč jsou důležitá pravidla i tonalita komunikace a jak na základě vašeho poslání stavět marketing. Prostě spousta praktických informací, jejichž cílem je pomoct vám vaši značku dostat mezi lidi.

Ukázky otázek pro dotazník v kvantitativním výzkumu

Přednáška z regionálních kol 2016: Začněte už od začátku stavět svůj lovebrand

Díky T-mobilu máme možnost ukázat začínajícím podnikatelům, jak jim může správně nastavená značka pomoct s byznysem už na začátku. Jen je potřeba ji aspoň trochu systematicky stavět. Některé základní stavební kameny jsme ukázali v regionálních kolech seminářů, které se konají v krajských městech. Tady si můžete připomenout naši prezentaci, stáhnout si pracovní listy a pustit se do studia dalších materiálů, které jsme si pro vás nachystali.

 

Užitečné materiály, o kterých byla řeč

Pracovní listy z přednášky
Všechny úkoly z přednášky a k tomu šablonu pro zadání práce na novém logu jsme zpracovali do powerpointových listů. 
Seriál o budování značky
Pro server Podnikatel.cz jsme sepsali seriál o jedenácti článcích o tom, jak sám podnikatel může vyšperkovat svou značku.
Video o chybách v brandingu
Proč jsou archetypy příliš složité? Honzu v hodinovém videu zpovídal Jiří Rostecký z Mladého Podnikatele.
Jak budovat značku e-shopu
Na březnové konferenci BRANDstorming mluvil Matez o 10 tipech, jak i středně velký e-shop může makat na svojí značce.
Jak tvoříme značky
Řídit a budovat svou značku mají mít možnost i malé firmy. Klasické metody #hochbrandingu jim ale nepomůžou. Jak to tedy děláme?
Zkontrolujte si značku
Kde jinde začít než tady. Připravili jsme seznam 9 ukazatelů, které si můžete zkontrolovat a zjistit tak, v jakém stavu může být vaše značka.

 


Přednáška z 2015: Šest věcí, které nakopnou vaši značku na Facebooku

Na vyhlášení výsledků soutěže Rozjezdy roku jsme mluvili o Facebooku. A i když si možná říkáte, že na Facebooku by měla být každá značka prostě proto, že je to moderní a vlastně už i normální, my si to nemyslíme. Facebook je marketingový kanál jako každý jiný a ještě než si svou Stránku na Facebooku založíte, měli byste si alespoň rámcově rozmyslet, proč to děláte a co by od toho měla vaše značka získat. Přesně tím jsme začali i naši prezentaci, ve které jsme všem zúčastněným podnikatelům ukázali několik tipů, díky kterým mohou svou značku na Facebooku posunout dál. 

Odkazy, které se vám budou hodit

Zkontrolujte si značku
Kde jinde začít než tady. Připravili jsme seznam 9 ukazatelů, které si můžete zkontrolovat a zjistit tak, v jakém stavu může být vaše značka.
Jak vybrat název pro značku
Vybírat název není žádná hračka. Matez pro vás sepsal, na co všechno musíte myslet, když potřebujete perfektní název.
VŠ předmět Marketing v SM
Matez s Mášou učili na Karlově Univerzitě o marketingu v sociálních médiích. Tady je web předmětu včetně všech prezentací.
#30odstínůobsahu
Máša si dala výzvu – každý den po celý měsíc publikovala na Facebook tipy, jak připravovat obsah pro sociální média.
Přejmenování FB Stránky
Potřebujete přejmenovat Facebook Stránku? Zkuste tento formulář pro žádost do Facebook. Ne každému ale bude fungovat.
Vlastní URL FB Stránky
Nastavte si URL adresu vaší FB Stránky, abyste ji jednoduše mohli dát třeba do patičky e-mailového podpisu.

Zkontrolujte si sami svou Facebook Stránku

Svět stále šílí z Facebooku a i na nás se lidi často obrací s pořád stejnými otázkami – jak často publikovat, který obsah funguje nejlépe, co zlepšit na naší Facebook Stránce apod. Rozhodli jsme se tomu jít naproti a trochu rozvířit diskuzi o tom, co na Facebooku funguje.

Co dále?

Máte nějaké otázky? Chcete poradit? Napište nám na ahoj@lovebrand.cz!

 

Chcete s námi zůstat ve spojení?

Nechte nám svůj e-mail a my napíšeme, až zase připravíme další užitečné materiály.
Spamovat vás nebudeme – na to nemáme čas.