Loading...

Co pro vás ještě můžeme udělat?

Během našeho fungování jsme přišli na to, že je třeba lépe vysvětlit, co všechno děláme. Jasně, naší parketou jsou značky, ale pod tím se dá schovat skoro všechno. Ať už ale děláme jakékoliv služby, vždy je cílem udělat vaši značku obchodně úspěšnější díky tomu, že ji lidi budou mít rádi. Podívejte se, co všechno kromě strategie značky můžeme udělat pro vaši značku.

Strategie značky, kterou napíšete vy

6hodinový workshop a konzultace

Pod naším vedením sami sepíšete základ strategie své značky tak, abyste na ní mohli dál stavět. Nejen marketing, ale i další rozhodnutí, které každý den ve firmě děláte.

Značka, která patří i zaměstnancům

výzkum a 6hodinový workshop

Zapojíme vaše zaměstnance do dění ve firmě. Zjistíme, kde vidí hlavní problémy, čeho si naopak váží a na workshopu se přidají k tvorbě značky, aby ji přijali za svou.

Logo, které zazáří mezi ostatními

Zadání a řízení grafických prací

Připravíme s vámi nové logo nebo rovnou celou identitu značky. Od vytvoření zadání přes oslovení grafiků po výběr loga, díky kterému vaše značka nezapadne.

Název pro značku, který vyzní

3hodinový workshop

Pomůžeme vám vymyslet název vaší značky. Připravíme workshop, ve kterém projdeme různými ověřenými způsoby, jak se dobrat k názvu, který padne vaší nové značce.

Slogan, který si budou pamatovat

2hodinový workshop

Dáme s vámi dohromady poutavý slogan, který bude v lidech vzbuzovat jen ty správné asociace. Už žádná prázdná “víc než banka” klišé.

Tonalita, která zanechá dojem

4hodinový workshop

Pomůžeme vám nastavit vhodnou tonalitu. Na workshopu s vámi nastavíme pravidla komunikace a vybereme ta správná slova, které se hodí do každé situace.

Přehled míst, který sjednotí komunikaci

Analýza kontaktních míst

Zanalyzujeme, jak se daří vaší značce všude, kde se potkává s vašimi zákazníky. Od vašeho webu, Facebooku nebo newsletteru, přes vizitky po představení na telefonu.

Vztahy, na kterých stojí firma

Analýza vztahů ve firmě

Pomůžeme vám zmapovat cesty, kterými dostat značku k zaměstnancům. Protože značka, ke které zaměstnanci necítí žádný vztah, nikdy nemůže být lovebrand.

Výzkum, který zkoumá zákazníky

On-line Focus Group

Zjistíme, jak přemýšlí vaši zákazníci. Odhalíme, jaké problémy je trápí a co jim naopak dělá radost. Ať už prodáváte auta, stříháte vlasy nebo venčíte psy jako profesionál.

Konzultace, která vás posune

2hodinová osobní schůzka

S námi můžete probrat jakékoliv téma, které se týká značek a marketingu. Pomůžeme vám naformulovat otázky a na schůzce objasníme všechny zapeklité otázky.

Možná jste v nabídce ani tak nenašli lék na vaši situaci. Víte co? Zkuste rovnou napsat Ivetě na e-mail iveta@lovebrand.cz, nebo zavolejte na 733 120 770. Někdy jsou situace, na které ani internetová stránka nestačí.