Loading...

Workshop Marketing With Love: Nastavení firemní značky od poslání ke každodenní práci

Provedeme vás naším ozkoušeným procesem, jak budovat silnou značku, která je odlišitelná od konkurence a čitelná pro zákazníky. Co všechno je třeba promyslet, aby nemusela zákazníky lákat na slevy, ale nabídla jim něco, díky čemu ji začnou milovat. A rovnou si na workshopu začnete připravovat jednotlivé části strategie značky, abyste od pondělí na jejím budování mohli začít více systematicky pracovat.

Prezentace

Pracovní listy ke stažení

Pokud nemůžete otevírat PPT soubory, zkusíme se vám zavděčit alespoň PDF verzí pracovních listů.

Další užitečné materiály o tvorbě značek

Seriál o budování značky
Pro server Podnikatel.cz jsme sepsali seriál o jedenácti článcích o tom, jak sám podnikatel může vyšperkovat svou značku.
Nastavení tonality značky
Podívejte se na návod, jak si krok po kroku nastavit správnou tonalitu komunikace vaší značky.
Video o chybách v brandingu
Proč jsou archetypy příliš složité? Honzu v hodinovém videu zpovídal Jiří Rostecký z Mladého Podnikatele.
Zakladní slovníček brandingu
Pro server Podnikatel.cz jsme sepsali slovníček všech termínů spojených s budováním značky. Zjistíte, jak to vidíme my.
Lidská dimenze značky
Značku nebudujete jen pro zákazníky. Zaměstnanci jsou také vaše cílová skupina, na kterou není radno zapomínat.
Zkontrolujte si značku
Kde jinde začít než tady. Připravili jsme seznam 9 ukazatelů, které si můžete zkontrolovat a zjistit tak, v jakém stavu je vaše značka.
Jak vymyslet vhodný název pro firmu?
Vybrat hned na začátku název, který podporuje vaši značku, vám ulehčí spoustu práce. Vyzkoušejte náš postup.
Nejčastější trable malých značek
Pro magazín Forbes.cz jsme sepsali několik článků na témata, která nejvíc pálí naše menší klienty. Tak možná pomůžou i vám.